Futár: Amennyiben futár partnerünket választod, a posta -és a csomagolási költség- a rendelés értékétől függetlenül, egységesen 2800 forint. Ebben az esetben a kézbesítési idő 1-2 nap. A futár a kézbesítést megelőzően fel fog keresni az általad megadott mobil számon. Mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben elérhető vagy és fontos, hogy az adataid között szerepeljen a telefonszám. Ellenkező esetben automatikusan postával küldjük a csomagot, a fent is írt 2800 Ft-os áron. A csomagot mindenképpen a futár jelenlétében bontsd fel, ha a csomagban nem szállítólevélen feltüntetett termékek szerepelnek, mindenképpen kérd jegyzőkönyv felvételét. Jegyzőkönyv hiányában reklamációt nem fogadunk el. A hiánytalan (azaz a megrendelt összes tétel rendelkezésre áll) csomagot a rendelés beérkezésétől számított 15 munkanapon belül postázzuk vagy lehetőséget biztosítunk a személyes átvételére. Ha a rendelt termék nincs készleten, a rendelés beérkezésétől számított 30 napon belül megpróbáljuk beszerezni. 30 nap letelte után elküldjük az addig összeállt csomagot, a fennmaradó tételeket nem tartjuk előjegyzésben. Ha még továbbra is szükséged van ezekre a termékekre, azt újra meg kell rendelned, amire a postaköltség ismét rákerül (kivéve személyes átvétel esetén). Külföldi megrendelés: Az Európai Unió bármely országából lehetséges regisztrálni és fogadunk el onnan megrendelést. Nem magyarországi címre a posta -és a csomagolási költség- a rendelés értékétől függetlenül, egységesen 2500 forint. A megrendelést jelenleg előre átutalással lehet kifizetni. Külön értesíteni fogunk, amint a csomagod összeállt és utalhatod a pénzt.
Elállás joga a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet alapján A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy az értékesítő a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett. Ha az értékesítő nem tesz eleget a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó az elállás jogát az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtása esetében pedig a szerződés megkötésének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja. Ha a 3. § szerinti tájékoztatásra a (3) bekezdésben meghatározott három hónapon belül sor kerül, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta. Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a nyolc munkanapos elállási határidő lejárta előtt az értékesítő a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan áru értékesítésére, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap terjesztésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében. Ha az áru árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészében az értékesítő által nyújtott kölcsön fedezi, a fogyasztó a 4. § szerinti elállási jogának gyakorlása a fogyasztási kölcsönszerződést is felbontja. A fogyasztó az értékesítőnek a fogyasztási kölcsönszerződés felbontásából eredő kárát nem köteles megtéríteni, és tőle kamat vagy egyéb költség sem követelhető. Az értékesítő azonban követelheti a fogyasztótól a kölcsönszerződés megkötéséből eredő kárának megtérítését, feltéve, hogy a kölcsönszerződésben ezt a kár elemeinek és összegszerűségének meghatározásával kifejezetten kikötötte, és a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett. Az (1)-(2) bekezdésben foglaltakat kell megfelelően alkalmazni, ha az áru árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben harmadik személy által nyújtott fogyasztási kölcsön fedezi, feltéve, hogy a fogyasztási kölcsönszerződés a pénzügyi intézmény és az értékesítő előzetes megállapodásán alapul. Az értékesítő köteles a fogyasztó elállásáról a pénzügyi intézményt haladéktalanul értesíteni.